دانلود آهنگ جديد پارسا چيليك با نام عاشقتم خدا
 
بهترین ها و جدیدترینها
از تمامي موضوعات بازديد كنيد.با تشكر. نظر يادتون نره!
 
 
یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 19:20 ::  نويسنده : بهنام

 دانلود با لينك مستقيم

بر روي لينك زير كليك كنيد:

uploadfa.net/uploads/13441796891.mp3


نظرات شما عزیزان:

گلنوش
ساعت16:25---20 مرداد 1391
خدایا !
جای سوره ای به نام (عشق) در قرانت خالیست
که اینگونه اغاز گردد :
.
.
و قسم به روزی که قلبت را می شکنند
و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت !


گلنوش
ساعت15:28---18 مرداد 1391
نگاهش میکنم شاید بخواند از نگاه من که اورا دوست میدارم

ولی افسوس او هرگز نگاهم را نمیخواهد
به برگ گل نوشتم من که اورا دوست میدارم
ولی افسوس او گل را به زلف کودکی آویخت تا اورا بخنداند


گلنوش
ساعت23:04---17 مرداد 1391
دو نفر عاشق هم میشن و باهم میرن پیاده روییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
ومیرن

.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
ومیرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرررن
خوب حالا شما چرا دنبالشونید ؟؟؟ بزارید راحت باشن فوضولا!!!


گلنوش
ساعت21:08---17 مرداد 1391
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود

ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ برلب داشته باشم

ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم


گلنوش
ساعت22:09---15 مرداد 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اام

اهنگ قشنگی بود دانلودش کردم پاسخ: سلام خواهش گلنوش جان خوشحال شدم بهم سر زدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







داستان __جواب منطقي__ دانلود آلبوم جديد متين دو حنجره با نام "دلشوره " داستان كوتاه و زيباي: انسانيت، ساده يا پيچيده دانلود نرم افزار Internet-Download-Manager 6.11 _ كرك شده دانلود آهنگ جديد ابي و شادمهر بانام روياي ما دانلود آهنگ جديد مسعود سعيدي با نام مثبت دانلود آهنگ جديد سعيد شهروز با نام لحظه عشق دانلود آهنگ جديد مهدي يراحي بانام به من نگاه كن دانلود آهنگ جديد پارسا چيليك با نام عاشقتم خدا دانلود آهنگ جديد بسيار زيباي محمد بيباك و رادسين با نام هر سال تابستون عجايب هفت گانه جديد جهان + عكس 9 توصيه براي تصميم گيري درست سفيد كردن دندان ها با چند روش طبيعي افرادي كه تنها زندگي مي كنند بخوانند عكس هاي عاشقانه سري 5 دانلود بازي بسكتبال Basketmania v2.1.3 (آندرويد) دانلود بازي معمايي و بسيار جالب Brain.Genius (آندرويد) دانلود بازي بسيار جذاب و سر گرم كننده World_of_goo دانلود آهنگ جديد پيمان امين با نام غرور دانلود آهنگ جديد امين حبيبي با نام زخمي عكس هاي عاشقانه سري 4 دانلود آهنگ جديد ياسر رشادي با نام عزيزم مهمترين راه براي حفاظت موي سر پنج عادت مهم براي سلامتي پوست ______اميد______(دل نوشته) دل نوشته (خودم) سخنان بزرگان ايران و جهان
نويسندگان